Zeros24 kesinlikle park yatak derim. Hem ahşaba göre daha uzun süre yatabilir içinde 70*110 alırsanız özellikle. Yan tarafı anne yani olup inebilen modeller çok kullanışlı. Kızım 4 yaşında 2 yaşına kadar park yatakta yattı. Hatta odasına geçirdiğimiz de ayak ucundaki fermuari yarım açık biraktigimda kendi istediği gibi çıkıp gelebiliyordu yanıma. Ahşapta öyle bir ihtimal olmaz ve kısa süreli kullanır. Bunda çarpti vurdu derdi de yok hem.