Deryasennnn123 MerveEekaralarkk Allah kolaylıklar versin inşallah sıkıntısız bi şekilde atlatırsınız. Bende 36.haftamdayım sezeryan olanlar deneyimlerini yazabilirmi acaba ?
Gokyuzum_g0730 Allah yardımcınız olsun benim de 2 inci sezeryanim olacak 33 haftalığız şimdi ama korkuyorum bakalım