d-akb2 Halsizliğiniz kaçıncı hafta başladı? Ben 7. Haftanın başındayım ve bu haftaya girdiğimden beri inanılmaz halsizim. Halsizliği geçirmek için neler yapıyorsunuz
asu_01 d-akb2 Bende de aynı durum. Evde çok iş yapmıyorum. Biraz temiz havada gezinti, öğlen uykusu iyi gele bilir ama aman aman enerjik değilim hala yorgunum ve gece baykuşuyum resmen geceleri uyuyamıyorum öglen 1-2 saat uyuyorum
hellomama 30 dan sonra banyo yapmak için şunu söylediğimi biliyorum “10 dakika boyunca ayakta durmak mı yağlı saçla bir gün daha geçirmek mi?”