Eşim nöbetteydi sabah geldi kapıyı açtım elinde bir buket gül çok duygulandım tabi doğumum yakın olduğundan kayınvalidem geldi memleketten o odadaydı bende eşime sessizce anneme götür ver dedim ama çok duygulandım nihayetinde düşünmüş beni annene neden almadn diye sordum ben onun burda olduğunu bile unuttum vallaha dedi ona verdik ama ben yinede çok mutlu oldum önemli olan düşünmek çünkü 🥹❤️