babygirl02 gercekten her ay aynı seyleri yapmaktan sonu husran olmasından yoruluyorsun seni cok iyi anlıyorum meryem süresini oku ve Allah’tan yurekten iste tesbih de vardi ben onuda yaptim o ay hamile kaldim umudunu kesme sen istedigin zaman degil o seni ne zaman eksik görürse nasip edecektir