Kızlar son 2 ayım kaldı hâlâ isim de netleşemedik kapı süsü hastane çıkışı yaptıracağım ama yaptıramıyorum bu sebeple. Modern isimler hoşuma gidiyor okunduğu gibi yazılan yabancı isimler hoşuma gidiyor mila, lisa, mina gibi ama yeğenimin adı mila benzer bir isim de olsun istemiyorum petra istiyordum onu da eşim beğenmedi. Arapça isim önerilerine kapalıyım ona göre yorum yaparsanız sevinirim 🌸