eills 1,5 aylık hamileyim araba yolculuğu yaptım. 1 ay sonra tekrar yapmam gerek kardeşimin düğünü var böyle seyahat eden oldu mu. Risk var mıdır
Haticeburak06 eills uzun süre oturmayıp ara ara yürüyüş yaparsan sorun olmaz canım bide rahat kıyafetler trrcih etmen iyi olur😘
zeynep_c eills 1.5 aylık hamilelikte tabiideki otur, yürüyüş falan yapma. ben korkutmak istemiyorum ama yolculuktan sonra düşük yaptım. 8 saatti yol. risk vardır yok diyemem
eills zeynep_c anladım :/ çok teşekkürler ev işi yapmamaya çalışıyorum bir sonraki randevuda soracağım doktora