kardelen54 Kızlar bu durum normal mi sizce boyum 159 60 kilo ile hamile kaldım hiç mide bulantısı olmadı yemem de iyi geçen hafta Dr a sordum bebekte iyi dedi ama bu haftaya kadar kilo almamam normal mi aslında kilo almaya da elverişli biriyim.
Alyadefne kardelen54 bende sonrasında aldım ama çookk hızlı aldım daha erken sizin için çok normal 4.aydan sonra hızlı alırsınız ki bence almamanız çok güzel 🙂
Savti_hazin kardelen54 Canım bende kusma olayı çok vardı özellikle 6. Ve 11. Haftalar arası iştahımda yoktu kilo almayı bırak 5-6 kilo verdim. Şuan 12+5 im ve hala kilo almadım verdiğim gibi duruyorum bence çok normal. 2. Trimesterden sonra alınmaya başlar gibi geliyor bana. Göbeğimde çıkmadı daha
Gamzzkan kardelen54 bende almadım öyle fazla. Kafama takıyordum. Doktor bebek sağlıklı dedikten sonra hiç umursamadım. Bosver almamak daha iyi.
kardelen54 @Alyadefne yani çok almayı da istemem tabi ama insan hamile olunca ister istemez kilo beklentisine giriyor karnım da hafif çıktı bebeğim iyi olsun da sorun değil.
caglaa35 Ben 23.haftamdayım ve hiç kilo almadım bebekte gayet sağlıklı :) takma kafana ne güzel almıyorsun :)
xiremm38 kardelen54 ben 92 kiloyla hamile kaldım şu an 28 Haftalık ve kilom 96 4 kilo aldım sadece son aylara doğru alabilirsin
Becuk kardelen54 24. Haftama giricem 2 kilo aldım. Bu bir sorun değil bence. Çünkü bebeğin kilosu haftasına göre normal olduktan sonra bizim kilo almamıza gerek yok
Sdemirel kardelen54 20. Haftaya kadar 0 kiloyla geldim şimdi 34 haftalık olduk 12 kilo almışım 😅 sonrası çok hızlı oldu