deryaydin98 valla stok yapmak ne kadar mantıklı bilemem ama ben 2 paket 1 numara Molfix almıştım ilk kızımda pişik yaptı bir süre sleppy kullandım 3 ten sonra oda pişik yaptı goo.n a geçtim 6 numarasına kadar onu kullandim baya iş gördü her an temin edemediğim için Prima ya geçtim o da çok pahalı ama hem bedeni oluyor hem pişik yapmıyor çok rahat