Hanımlar geçen aylarda bebeğim 3 aylıkken ultrasonda doktor bebeğin küçük dedi. Döllenme geç olmuştur filan gibi şeyler dedi. Şuan 4’aya yakınım. Yakında gözükeceğim. Kilo olarak da kilom 52 filan sizlerce bebeğimin kilosu doğmaya yakın zayıf olur mu yani benim bedenime mi bağlı yoksa normal ve güzel bir şekilde yersem kilolu olurmu,?