yamacsilaa merhaba.. benimde 20.haftada sağ böbrek ağrısıyla ürolojiye gittim 12cmdi doktor normal olduğunu söyledi iki antibiyotik yazdı gönülsüz kullanmak zorunda kaldım 5 gün kullandım ağrım arada oluyor şuan 22.haftamdayım 16cm büyümüş ama ağrımıyor iyiyim, sürekli sol tarafıma yatarak bebeği sola çekiyorum ve mutlaka 3 litre su içiyorum, doğurana kadar geçmeyecek sanmıştım ama bu ikisini yaparsan faydasını görürsün ,geçmiş olsun🙏🏻