Esr_mkrmn_ysf Hanımlar 24 haftalık olduk ara ara adet sancısı gıbı oluyor geçiyor normalmı basına gelen varmı
myangelson Esr_mkrmn_ysf çok siddetliyse, şiddeti artıyorsa, kasılma da varsa, hareket edince veya uzaninca geçmiyorsa bir acile gidin
myangelson Esr_mkrmn_ysf yeşil renk akıntı enfeksiyon diye biliyorum ben ama tahlil verdiğinizde var miydi o akıntı
Esr_mkrmn_ysf myangelson evet vardı sadece fitil yazıldı ama hep gıbı kaygan degıl ve erımıyo kullanamadım
Esr_mkrmn_ysf myangelson evet hap gibiydi kaygan degıldı kullanmasıda zordu ertesı gun aynı sekılde çıktı ıkı kere denedim bugün sağlık ocağı da başka fıtıl yazdı dr