Baltanem 2 yaşına kadar bile emzirebilirsiniz tıbben hiç bir sakıncası yok. Buna tandem emzirme deniyor. İçiniz rahat olsun bu konuda çok fazla apır sapır yorumlar görüyorum ve hiç biri uzman değil. Kocakarı latlarından ileriye gidecek şeyler yazmıyorlar sorsan hepsi konuya hakim daha 3 gün önce benzer bir konuya yazdım ve biriyle tartıştım bile. Kimi dinen karnındakinin hakkına giriyorsun, sütün artık haram vs diye korkutuyor kimi emen çocuğun sağlığı ve gabelikte düşükle. Fikir beyan etmek olunca neredeyse besmele çekmeyi bilen herkes Diyanet mezunu, hastaneye bir kere girmişler sağlıkçı oluveriyor bir anda. Üniversitede ev arkadaşı ebe olanlar yorum yazıyor kimse a bu konu benim bilgim dışında demiyor maşallah. Siz doktorunuzla konuşun sizin hamileliğinize özel bir sağlık sorunu söylemezse nolur bu harika mucizevi besini kesmeyin ve küçük yavrunuzun hakkına korku pompalamaları yüzünden girmeyin, sağlıkla kucağınıza alın 😊