öncelikle tum annelerin ve anne adaylarinin anneler gununu kutluyorum😍 sira sonunda bna da geldi cok sukur 7 mayis gunu hafif hafif sancilarim vardi ama bnm surekli olan agrilar gibiydi bn de onemsemedim gunluk rutinime devam ettim kahvltiyi hazrladim evleri toparladim en son birikmis utulerim vardi 5 yasindaki kizimla onu utuledim ama ara ara sancim oluyo takip etmeye basladim duzensiz neyse gecer dedim gecmiyo kayinvaludemle beraber yasiyoruz yani altli ustlu herseyimiz bir asagi indim kayinvalidem hazrlik yapiyo dogum olursa isler bitsin diye anne bnm sancim var hazrligimi tamamlayip gidelim dedim esime haber verdim sonra banyomu yaptim çantami hazrladim yani son kez kontrol ettim indim asagi yemegimizi yedik sancilarim artti yola ciktik ilceden ile gittigimiz icin yol biraz uzun suruyo sancilarim 4 dk ya bir olmaya basladiginda biz hastaneye vardik hemn alttan muayne ettilr acikligim 5 cm di hemn dogumhaneye aldilar dr muayne etti aciklik hizli ileeliyodu 8 cm oldu hemen lagman yaptilar bn tuvalete gidip gelene kdr 10 cm oldu suyum veya nişanim gelmemisti bu arada 10 cm oldugunda suyumu patlattilr bni çatala aldilr o arada bi iki serum igne fln yaptilar ama ne oldugunu fln sormadim😅 bna sanci geldiginde ikinmami soylediler bn sanciyi beklemeden ikindim uyardilar ebe onceki dogumumda dikislerimin kotu oldugunu kesip tekrar dikmesi gerektigini soyledi bn de tamam dedim bi kac kez ikindim iki kisi bacaklarimi bastirdi ve o muhtesem an minik oglum dunyaya geldi sonra hemen karnima koydular gordum tanistik aldilar temizledilr bnimde o sirada dikislerim atildi oglumu dr kontrolune goturdulr kanami kontrol etmek amaciyla bi saat dogumhanede beklettiler bi saat sonunda normal odaya gectik disarda esim kizim kayinvalidem heyecanla bekliyorlrdi bebegi esime verdilr hayatimda yasadigim en guzel ikinci anı yasadim insallah bekleyen tum anneler sag salim kavusurlar 😍😍😍