4 aylık bebeğim var ikinciyi düşünüyoruz hemen, ama yalnız kalmaktan korktuğum için vs doktor misol diye bir ilaç başladı lustral ın muadiliymiş sanırım. Hamile iken bu ilaçları kullanan oldu mu bir sorun yaşadı mı? Hamilelik düşünüyorum ama bu ilaçları bırakmalı mıyım daha tam iyileşmedim, hamileliği bekletmek en mantıklısı evet ben de beklemedeyim ama kullanırken bir problem olmuyorsa neden bekleyeyim ki diye düşünüyorum😊