27 haftalığım. Hep devlet destekli olmuşumdur. Tahlillere devlete gidip özelde muaneye olan var. Gece nöbetine ayrı para alan var
Özelde doğumda bana cici davranacaklar düşüncesiyle bi an özele aklım kaydı. Bilkent şehir hastanesini övende var. Özel has. Tam kapımın önü. Ani doğumda oraya gitsem doğutturullar mı bilmiyorum. Devlette cici davranıyorlar mı?