Az önce iç çamaşırımda büyük bi nohut tanesi kadar akıntıdan çok daha yoğun kıvamlı bir şey gördüm. Hafif bi enfeksiyonum olduğu için sürekli akıntım oluyor zaten ama o daha sümüksü daha sıvı gibi oluyor yani akıntımdan daha farklıydı. Ama rengi pembe kahve falan gibi olmadığı için nişan olup olmadığından emin olamadım çünkü nişan için hep böyle renkli geldiği yazıyor. Nişanın illa kanlı gibi pembemsi ya da kahverengimsi olması mı gerekiyor? Benimki bu şekilde nişanı gelen var mı?