Kızım 2.5 yaşında bende 8 haftalık hamileyim.. devlet memuruyum. izinlerim hepsi bitti. 2 haftadır kızımı kreşe verdik ama ağlayarak içeri giriyor, içeride de ara ara ağlıyor hiç içim rahat değil.. ailemde de bakacak hiç kimse yok herkes uzakta başka şehirde. Ama çevremde bakabilecek kişiler var tabi çok yakından tanımıyorum ama kararsız kaldım ne yapmalıyım bana akıl verin kızlar….