Hzr Hayırlı uğurlu olsun 😬 kesin gebesin! Doğum yapalım 18 gün oldu. Bende ilk gördüğümde 1 gün geçmişti adetim ve inanılmaz silikti. Ama hastanede beta bakıldığında direk çıktı 🙃
Ayrica düşük konusudna bende aynı şeyi yaşadım. İlk gebeliğimde kese göründü, kalp atışı var dedindi araya bayram girdi herkese söyledik bi hafta sonra kalp atışı duyulmadı kürtaj oldum 😞 neler hissettiğini anlıyorum...Etrafta ki insanlar da dediğin gibi önemsemiyor. Bayram diye herkese söyledik dedim ya bide bir dünya insana açıklama yapmak zorunda kalmıştık. Çok zor bir süreçti.
Susam büyüklüğündeydi onun için susam kaldı adıda.. Allah kimseye yaşatmasın. Ona bir bere almıştık. Hamilelik haberini alınca ilk aldığımız şey diye. Saklamıştım onu. Annem geçen dolapta bulmuş getirdi kızıma taktı onu bilmiyordu tabi o. Eşimle göz göze geldik benim gözümden yaş düştü. Sonra kızımı kucağıma aldım ve baktım. Dedim ki bu bere kızımın nasibi, kızım da bizim için hayırlı olan... Unutulmuyor.
Allah'ım sana da yaşatsın inşallah senin de bebeğini kucağına alıp sukrettigin gunler gelsin♥️