Ben 40+6 dayım bugün hastaneye tekrar kontrole gittim ntsde hafif hafif sancılarım olduğunu söyledi doktor ama beni eve saldı yarın sabah hastaneye gelmemi istedi. Biraz tedirginim bebek açısından beklemeli miyim yoksa gitmeli miyim hastaneye bilmiyorum. Ama bebek hareketlerini hissediyorum.