1Melez Merhabalar baktım ama bulamadım bende görememiş olabilirim Kasım ayı anneleri için açılan konu başlığı benim ilk gebeliğim Allah nasip ederse Kasım’da doğumum sizlerin nasıl geçiyor gebelik süreciniz 🥰
babysmomy 1Melez bende Kasımda kucağıma alacağım inşallah 🥰 bol mide bulantılı geçiyor ikinci bebeğim 🌼
Gkdkssjsjs 1Melez merhaba benim de kasım şuan 12. Haftadayım ikili test için ayrı mı randevu alınıyor yani arayıp ben ikili test için randevu almak istiyorum mu dememiz lazımmış? Ben aldım randevu e nabızdan
-ilayda52 Benim de kasımda benim de ilk gebeliğim ve çok zor geçiyor mide bulantısı ve halsizlik çok var
1Melez babysmomy aynı durum o zaman hepimizde varmış mide bulantısı zorluyor demekki Allah sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin
Ayseee230117 Benimde ilk gebeliğim ve çok bulantım var ve akşamları daha da çoğalıyor kusmadan yatmıyorum asla cinsiyet tahmini yapan oldu mu doktorlarınizdan
1Melez Ayseee230117 ☹️evet bendede geceleri çok dahada fazlalasiyor bulantı ikili tarama testi istedi bu hafta için doktor ama herkes yaptırma kafanı karıştırır yanıltıcı sonuçlar olabilir diyor siz yaptırdiniz mi testi
1Melez Beetuull masaAllah Allah bebisini korusun 🥰 benimde evlendikten sonra 8 sene olmamisti ilk gebeliğim
Beetuull 1Melez ben yaptırdım haftaya sonuç alacağım, Rabbimden ne gelirse ona razıyız da, bana istiyor musun diye sorulmadı rutin kontrol sandım. Ama 3′lü tarama testini yaptırmayacağım. Dediğin gibi sonuçlar net veya doğru olmayabiliyormuş.
Gkdkssjsjs 1Melez ya merhaba 2 liyi yaptırın da 3 lü falan gerek yok bence bende şuan o karardayım da bu randevu nasıl oluyor normal bi randevu alıp gidiyor musunuz yoksa 182 ye ikili test için diye mi alıyorsunuz öyle dediler bana devlet hastanesi
Ayseee230117 1Melez valla ben özele gidiyorum orda yaptırdım sonra doktorum normal çıktı ama yüzde yüz emin olmak isterseniz belli başlı testler var yaptirabilirsin dedi hafif bi hcg yüksek sebebi ne diye baktır dedi 10 bin verdim kan verdim sonucunu bekliyorum maddi imkanınız varsa hiç ikili degil direk bu testi yaptır
Gkdkssjsjs babysmomy merhaba ben de 12. Haftadayım ikili test için randevuyu nasıl aldınız 10 gün sonra randevum e nabızdan direkt aldım bazıları devlet hastanesinde 182 yi arayıp 2 li test olacağını söyleyip randevu almanız gerekiyor diyo
Ayseee230117 babysmomy bana da ilk 11 haftalık doktorum kıza benziyor dedi 13 haftalıkken de hâlâ çıkıntı yok dedi ama ben fetal dna testi yaptırdım cumartesi günü onun sonucunu bekliyorum tüm belirtiler kız ama şaşırtıcı bı sonuç olur mu bilmem 🙏😁
1Melez Beetuull benim 8 sene sonra ilk gebeliğim negatif bir şey çıkarsa kafan karışmasın rahat geçir dedikleri için kararsız kaldım dediğin gibi herşey Allah’tan
Beetuull 1Melez Allah razı olsun. RABBIM hayırla sağlıkla sihhatle kolaylıkla kucağımıza almayı nasip eylesin, uzun ömürlü olsun yavrularımız
aylserk Merhaba anneler 10 haftalık Kasım sonu bebeğine hamileyim inşallah. Benim de sabahları mide bulantım oluyor ama öyle kusturmuyor ikinci gebeliğim. 2 li tarama için dediğiniz bir açıdan doğru kötü birşey duyunca psikolojiyi etkiliyor ama en azından amniyosentez yapılabilir
1Melez aylserk ilk gebelikte yaptirmismiydiniz ikili test yanılma payı çok oluyor deniyor yoksa istisnami yanılma payı onu anliyamadim işte ondan dolayı korktum