Kızlar 10 haftalık hamileyim özel takipliyim doktorum ben sadece zamanı gelince detaylı ultrason istiyorum dedi istediğim yerde yapabilirmişim . Araştırma hastanesine randevu alıcam burdan okuduğum kadar direk alınmıyor önce kadın doğuma randevu almak gerek sonra diğer yerden randevu almak gerek . Ben şimdi kadın doğumdan randevu alsam 13 14 haftamda gitsem kayıt açsam 21 haftaya kadar randevu bakarım diye düşünüyorum o zamana kadar kayıt şansımı kaybetmem değil mi ? Hiç bilgim yok yardımcı olursanız sevinirim 🌸