Merhaba kızlar, öncelikle hepinizin anneler günü kutlu olsun 🧡
Biz bebis için 2li 3lü 4lü test yaptırmayı hiç düsünmüyorduk güvenilir olmadığı için ve Allah korusun ama bebiste bişi çıksa bile aldırmayı düşünmediğimiz için. Şuanda 9 haftalık hamileyim, özel sağlık sigortamızın geçtiği bir laboratuvar var orda fetal dna yaptırsak karşılıyor ücretini sigortamız. Fakat lab. diyorki ülkemizde cinsiyet bilgisi vermek kesinlikle yasak(diğer yerlerde de rapora hiç yazmiyorlar ama doktora bu bilgiyi veriyorlarmış) 9 hafta itibariyle yapiyolar testi ve sonuç 5 iş gününde çıkıyormuş ben de kendimi hep bu hafta cinsiyetini öğrenicem diye hazırlamıştım ve aşırı heyecanlı ve sabirsizdim. Şimdi eşim diyorki zaten ne olursa olsun aldirmayacağız 14, 15bin verip başka bi yerde yaptirmayalim, cinsiyeti için de 2 ay bekleyelim, ama ben aşırı heyecanlıyım ve bekleyemeyecegim gibi ne yapsak bilemedim :/