Aybukgeg sizi çok iyi anlıyorum bende 34.haftama girdim bugün. 3 ay önce bir arkadaşım erken doğum yaptı benim haftamda. O zamandan beri bende de böyle bir endişe oldu. Ama doktorum her şey normal dedi. O yüzden böyle endişeler daha çok etkiliyor. Sizin de doktorunuz sıkıntı yok diyorsa içinizi ferah tutun. Allah’ın izniyle her şey zamanında olması gerektiği gibi olur inşallah. 🙂💐