9+3 gebeyim 2. Gebeliğim . Kızımda doğum yaptığım güne kadar kustum şimdi prilam kullanıyorum çok şükür iyiyim. Ama ağzımın tadı yok ne yersem yiyeyim bı sure sonra ağzımda değişik bı tat olusuyor hiç bir şey yemek istemiyorum bu yüzden. Siz de de oluyor mu kaçınci haftada geçer acaba