Gozdee01 Kızlar 8+4 haftalık gebeyim mide bulantım yok sadece göğüs hassasiyeti var bu haftalar mide bulantısı olmayanlar var mı acaba
Gozdee01 Echanim ilk hafta biraz oldu sonra daha olmadı ama göğüs hassasiyeti fazla birde sık idrara çıkma
Hemsire2727 Gozdee01 hiç bulantı yaşamadim çok şükür şuan 36.haftamdayim ara ara bulantım var oda doğum yaklaştığı için diye düşünüyorum
Haticeburak06 Echanim sorma bacım valla belim ağrıyor altımda fena baskı var hiç olmadığı kadar. Anneler gününe sürpriz yapıp gelse keşke😅
Zaml16 Aynı haftadayız bende 8.haftadayım hiç midem bulanmıyor sadece göğüs hassasiyeti ve bel ağrısı. İşin garibi bende tiksinme felan da olmadı 😂