Btlshnnn 10+2 günlük olduk dünden beri kendimi yordum galiba sağ belim ve kalçamda ağrı var yorgunluktan olduğunu düşünüyorum onun dışında canım hiç yemek yemek istemiyor sizde durum nasıl
Ysmnpmk Btlshnnn bende 10+4um benimde bugün sabahtan beri bel ağrım var ve kasığımda minik minikbatmalar oluyor. Yemek konusunda da bazı şeylerden tiksindim. Canımın cektiginide yediğim zaman 1 lokmadan sonra gözüme kötü görünüyor
Mamacita_1 Ayyy ben de tam 10+2😻😻😻 Haftadan beri burnumu koparmak istiyorum aşırı koku hasaasiyetim oldu her şeyden tiksiniyorum. Midem sabahları aşırı bulanıyo akşamları da aşırı yanıyor 🥲 Belim zaten her zaman ağrırdı küçük açılı da olsa skolyoz var belimde şimdi otursam uzansam bir daha kalkana kadar canım çıkıyor resmen😭
Btlshnnn Mamacita_1 bende aynıyım bulantı bel ağrısı maaf etti sonu güzel olsun inşallah sağlıkla doğuralım yarın kontrolüm var inşallah herşey yolundadır🥰
Ysmnpmk Btlshnnn gecicek inşallah bugünlerde öyle inanmak istiyorum 😃 su bile içmekte zorlanıyorum artık sudanda tiksindim
Mamacita_1 Btlshnnn allahıım inşallah ben de iki gün önce gittim kontrole her şey yolundaydı çok şükür🙏🏻🦋
Btlshnnn Ysmnpmk geçiyor ilk çocuğum dan biliyorum 😊 annelik çok zor ama dünyanın en güzel duygusu🥰❤️
Ysmnpmk Btlshnnn inşallah zaten bı hareketlerini hissetsem dünyalarda benim olur sanırım🥹😍 ama daha var o günlere inşallah sağlıkla kucagimizada alırız 🤲bazen tiksindigim şeylere bile şükrediyorum 4.5 sene olsun diye kullanmadığım ilaç yapmadığınız tedavi kalmadı bugünlere gelebildik şükürler olsun varlığını hatırladıkça hayatım güzelleşiyor 🩷
Tictack Ben 12 haftalığım tam bugun gün aşırı kusuyorum. Her yemekten sonra midem bulaniyor, 1.5 saatte bir acıkıyorum ve et yemekler yemek istemiyorum :)