Yusufeymenimm
Benim 28.haftamdan beri sancılarım var serumlar , iğneler , haplar kullandım 4 kez hastanede yattım şuan 36.haftamdayım hala sancı ve kasılmalarım devam ediyor 2 kez akciğer geliştirici iğne yaptılar ve erken doğmaması için kullandığım bütün ilaçları kesti şuan doktorum ilaçları kestiği için her an gelme ihtimali var dedi. Ama açılma olmazsa yada suyun gelmezse 38.haftaya kadar bekleriz dedi sadece sancılarım yüksek diye doğurtma taraftarı değil. İçinizi ferah tutun şuan doğsa küveze girmez dedi doktorum bana: