biranne__ Kızlar 25+3 oldum. Bu konuyu merak ediyorum. Kolay bir doğum yaşamak günde en az bir saat yürüyüş olmalı diye duydum. Ama ne zaman başlanmalı ve ne kadar yürümek gerekir? Doktorunuz böyle bir şey dedi mi ya da?
Nazarboncuguu biranne__ İlk 3 ay düşük vs gibi şeyler olmaması için dikkat etmemi dinlenmemi söylemişti doktorum ama 4. Aydan sonra serbest olduğumu söylemişti ben o şekilde başladım ama kış ayına denk geldiği için çok düzenli yapamadım 6. Ay itibariyle düzenli yapmaya başladım. İsterseniz önce doktorunuza danışın 🌼
Haticeburak06 biranne__ gebeliğimin başından beri max 2 gün arayla yürüyodum yarım saat. 35 haftaya girdiğimden beri her gün 1 saat yürüyorum
Bguzeel biranne__ valla 35-46 gibi yürüyüşten ziyade merdiven inip çıkmayı öneririm. Aşırı öneririm. Tavsiyemdir yani tavsiyem 🤣🤣🤣 yürüyüşten çok daha iyi geliyo benceğğğ
biranne__ Nazarboncuguu bende 6. Aydayım o yüzden düşündüm yani devlete gittiğim için doktor bişi söylemiyor pek öyle özele de yeni geçtim bilmiyorum ki başlasam mı havalar sıcak oldugu zaman yürüsem miki acaba diyorum
Nazarboncuguu biranne__ Herhangi bir riskiniz yoksa yavaştan başlayın bence ama yanlış yönlendirmekte istemem yürüyüşü kısa tutabilirsiniz özeldeki doktorunuza sorana kadar😇
biranne__ Bguzeel merdiven zaten her gün çıkıyorum aslında çünkü 5. Katta oturuyorum ve asansör yok 😀😀
Bguzeel biranne__ hahah bende öyleydim. Mecburiyettendi ama iyi oluyordu 🤗 hayıelı doğumlar diliyorum
Haticeburak06 Haticeburak06 şimdi 37+2yim nişan geldi 1 parmak açıklık var elbet yüryüşünde etkisi olmuştur
miavega Kızlar nasıl yürüyorsunuz 1 saat ya 🥲 çok ağırlaşmadım, ödemim yok. 30 dakikadan sonra benim bel, kalça, kuyruk sokumu komple ne varsa ağrımaya başlıyor 😅
Aerithma miavega bende 15 dakika yürüyünce öyle oluyorum ama bir yandan da kolay doğum yapmak istiyorum diye diye devam ediyorum. 😅