Oyku60 33+4, deyim bende de var korku. Çoğu anne de vardır illaki. İçimizden bir canlı çıkıyor sonuçta ve bir mucize 🤩🤩 elimden geldiğince pozitif düşünmeye çalışıyorum. Bence tam.hamileligin tadını çıkaracağınz donemdesiniz 32 den snra ben zorlamaya başladım şahsen 😶