Zeynepkrkytlli Kizlar 1 2haftadir topuk dikeni var yürürken filan baya batar gibi oluyo başka yaşayan var mı Veya şunu yap geçer dediğiniz neler var
hyena Zeynepkrkytlli topuk dikeni geçmez diye biliyorum özel tabanlıklar var onu kullanıyorlar genellikle
Eko93 Zeynepkrkytlli ah ahh 17 yıldır uğraşıyorum neredeyse.. Her türlü tedaviyi denedim ama malesef geçmedi. Özel tabanlık yaptirdim öyle kendine geldi. Smdi hamilelikte 20 kg aldim daha da beter oldu ama idare etmeye çalışıyorum. Şişeye su doldur buzluğa at. Donunca da ayağında çevir 5 er dk. İyi geliyor
Lilipadq Zeynepkrkytlli benim 5 seanslık fizik tedavi ile geçmişti. 3 yıldır da tekrarlamadı. Evde pratik olarak şu şisesini buzlukta dondurup ayağınızın altına koyun ileri geri oynayın baya işe yarıyor hafifletiyor yani. Bir de bornozların bağlama şeyleri oluyor ya onlarla ayağınızı kendinize doğru çekmeye çalışım pilates yapar gibi
Betul-97 Zeynepkrkytlli Eşimde de vardı 2 ayağında hemde sabah 6′ta çok şiddetli ağrı çekerdi yürüyemezdi parmak uçlarında geziyordu. Pet şişeye su koyduk buzlukta dondurduk hergün ayağının altına alıp ileri geri yuvarlıyordu baya doktor gezdik bir doktor özel yapım tabanlık istedi ama asla beğenmedik plastik yumuşak bir şeydi bizde medikalden aldık sert eşime öyle iyi geldi ki ilk birkaç gün ağrı yaşadı ama çok çok iyi geldi sonrasında başka doktora gittiğimizde o tabanlık sana çok iyi gelmiş kullanmaya devam et dedi şükür şu an hiçbir şeyi yok
Zeynepkrkytlli hyena benim 6ya giderken başladı yıllarca sürdü Şükür bı 8 10senedir sesi cikmiyodu ama hamilelikten midur nedir 1gaftadir filan tekrarladi
Zeynepkrkytlli Betul-97 geçmiş olsun sizin baya ileri seviyeymis sanırım Herkes soğuk şişe demiş hi daha tekrarlamadi tekrarlarsa ki inşallah tekrarlamaz denicem
Betul-97 Zeynepkrkytlli Yine de tabanlık kullanabilirsiniz doktorumuz dedi ki topuk dikeniniz olmasa bile kullanılması gerekli
Aysenuer Benimde şiddetli ayak tabanlarım ağrıyo özellikle oturup kalktıktan sonra topalliyorum resmen Ağrıdan ben kg lu olduğum için olduğunu düşünüyorum topuk dikeni aklıma geliyor ama elime geçen bişey yok ele geçen bişey oluyor mu topuk dikeninde
Zeynepkrkytlli Aysenuer hamilelikte vücudun dengesi bozulduğu icin üzerine kilo da alınca olabiliyormuş internette öyle yazıyo
Zeynepkrkytlli Zuleyha_18 ay yok ben yaptıramam ya Ayaktan yapiliyomus sanırım Benimki o kadar ileri seviye değil zaten sadece ara ara oluyo