_almirasmom Dilomonna suyunuz gelmedı ıcın hemen hastaneye gıtmenjze gerek yok doktorunuz ozel hastane veya klınık ıse yazabılıyorsanjz sorun bence evde egzersiz yapıp açılmayı saglayabılırsınız sancılarınız arttında hastaneye gıdersınız☺️
yeschef-13 Dilomonna doktorunuza söyleyin sadece muayene edip gönderecektir sizi nişan gelmesi demek max 7 gün içinde doğum olacak demek
Mrsygmr Dilomonna Su herkeste gelmiyor benimde Nisan geldi kanlı sulu bı leke sancım hiç yoktu hastaneye kontrol amaçlı gittim6 cm açılmam varmış suyumu doktor patlattı bir iki saatte doğumum oldu yani durum herkeste aynı ilerlemiyo