3440 doğdu 1 aylık tamamlandıgında 4,3 tarttı ama 3900 yazdı 52 cm boy çevremdeki bazı insanlar görünce zayıf diyor sinirmi bozuyolar resmenn terör gibiler aynı hem mama hem emiyor takmamaya çalışsamda aklıma gelyor gene her mama yidğinde kaka yapıyor acaba diyom kilomu almıyor diye bu insanlar yüzünden psikolojik etkileniyorum sizce düşükmü kilosuuuu😏