Arkadaşlar acil döner misiniz Bugün adetimin 7 günü hala Adet olmadım eşimin yanına geldiğimde 4 gün vardı Adet olmama Benim eşim askeri personel yurt dışında çalışıyor ondan dolayı çok birlikteliğimiz olmuyor adetimin ilk iki gününde açık pembe renkte akıntı geldi Çok az birkaç damla Ondan sonra birkaç gün sonra tekrar geldi 4 Bugün 5 oldu ara ara geliyor her gün olmuyor bu Bugün de kahverengi akıntı geldi birazcık daha koydu acaba adet mi olacağım bilmiyorum böyle benim gibi yaşayanlar var mı böyle yaşayıp da hamile kalanlar var mı gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı Ne yapacağımı bilmiyorum🥺🤲🏻yardımcı olurmusunuz lütfen