LinaLavin21 1 ay önce sezeryanla doğum yaptım göbeğim kaldı ve sanki günden güne sarkıyo gibi ne yapmam lazım kilolu değilim sadece göbek olunca saçma duruyo 😵💫
rmyscmc LinaLavin21 doğum yapalı 5 gün oldu bende yarın takmaya başlayacağım 3 aylık hamile gibi duruyor