dogurangaplumba kahvesever__ bilezik aldı (evlendiğimiz zaman sattıklarını tamamladı) bahçeden kızımla gül kesip getirmiş çok mutlu oldum en güzel hediye beni mutlu etmeye çalışmak için bahçeden bile olsa gül getirmesi oldu ❤️
boraninannesi_ Ben smoothie yapıp icmeyi cok seviyorum, makinem de bozulmuştu smoothie makinesi almıs :) bir buket de papatya ortasında 1 kırmızı gül ile❤️
Bebekkk00 @kahvesever__ Yok canım alicak sandım bayadir da söylüyorum hani yaklaşıyor falan tamam diyordu eve geldi hiç bişey almamış bı çiçek alsa bile mutlu olan biriyim bende niye almadın falan demedim.
ikiminikannesi_ Kavga daha doğrusu bağırma hediye etti. Neden bebegime zibin almışım gereksizmis kıyafet diye . Ben hediye de beklemiyordum huzurlu sakın bir gün yeterdi
Tuba-M55 kahvesever__ çanta , pasta vee gr altın🤣 ilk anneler günü diye bence çok da heveslenmiyim sonra hayal kırıklığı yaşiyoruz