İlk gebelğinde düşük yaşayıp 2.de sağlıkla kucağına alan annelerin hikayelerine ihtiyacım var. Şu an yeni gebe olduğumu öğrendim ilkini 8+3 te kalp durmasından kaybetmiştim 1 yıl önceydi. Malum İlk kayıplarda herhangi bir testte yapılmıyor. Böyle olup sonra sağlıklı gebelik geçiren var mı kan sulandırıcı vs kullanmadan