Selam kızlar adete göre 7+3 iken doktora gittim geç döllenme olduğunu söyledi kese 2 cm, kese büyümesi normal tüm değerlerin normal dedi ama ben hala bebeği daha göremediğim için biraz endişeliyim. Doktorun hesabına göre 6 haftalık bebek ama öyle de olsa en azından bebeği görmemiz gerek miydi? Ne zaman görebileceğiz bebeği siz hangi haftalarda gördünüz :/