Mhanebru çözüm demeyeyim ama 34′te 2 kiloydu doktor haftalık düzenli takip edeceğiz kilo alamıyorsa sezeryan yaparız dedi. 35 te gittim 2200 olmuştu, dün tekrar kontrolüm vardı 36+1′de 2 buçuk kilo dedi. Ben kendimi çok uzun süre strese soktum sürekli yazılanları, aynı haftada olanların bebeklerinin çok daha üst kiloda olduğunu okuyup daha çok strese girdim, tavsiyem siz aynı hataya düşmeyin. Sonuçta bebekler fabrikadan çıkmıyor. Yemenize icmenize dikkat edin, 34′te kilosunun düşük olduğunu duyduktan sonra çok daha dikkatli beslenmeye başladım, muzlu süt içtim devamlı kendim yapıp onun da çok faydası olduğunu düşünüyorum. Doktorunuz bebeğin sağlıklı olduğunu söylüyorsa kilonun aslında hiçbir önemi yokmuş, ikna olana kadar boşuna uzulmusum 🌸