buse76
İlk aşılama ile şuan 6 aylık hamileyim. 2 yıllık evliydim başından beri olursa olsun düşüncesiyle hiç korunmadık ama olmadı çatlatma iğneleri,yumurta gelişsin diye iğneler falan filan derken en son artık yeter bide aşılamayı deneyelim dedim sebepsiz kısırlık diye geçiyodu sonrasında özelde 8 bin liraya 15 dakikalık bi işlem bile değildi sadece işlemden sonra 30 dakika falan yattım eve geldim herşey yasaktı ilk gün bardak bile alma denildi. Sonrasında hadi hayırlısı diyerek işe de geldim ve çok yoğun kolay değil avm’de satış danışmanıyım. 14 gün sonra test yapmam gerektiği söylendi ben dayanamadım 12. Gün yaptım negatif çıktı sonra 14. Gün test verdim ve kan değerlerinde 32 ile hamile olduğumu öğrendim. Rabbim isteyen herkese nasip etsin nimet nasip etti bize. Psikolojiyi her iki kişi içinde çok zorlayan bişey bana göre olcak,olmucak düşüncesi. Bana nasip etti evet inşallah kucağıma da almayı nasip eder ve dilerim tüm isteyenlere nasip olsun ♡