Kivircikkuala Kızlar Merhaba , İlk tüp bebek denemem benim eşim de sorun yok sorun benim tüplerimdeydi tıkanıklık var. Fikirlerinize ve tecrübelerinize güveniyorum 💞
Medos123 Kivircikkuala Benimkilerde bu kalitedeydi. Şuan ikizlerim kucağımda 😍 Rabbim sizlere de nasip etsin inşallah.😍
Fatosca Kivircikkuala pozitif düşün pozitif olsun tüp benek annesiyim polikistik overdan şu an bebeğim 15 aylık ve 19 haftalık hamileyim hem de allahın işine bak ki bu sefer kendiliğinden oldu 🙏 asla hasta gibi sürekli yatma iş yapma ama sık sık evin içinde dolaş çünkü kan akışının hızlanması gerek yatmak demek kan akılının yavaşlaması demek ve doktorum asla bunu önermemişti bana ve adet ağrısı gibi ağrılarım olmuştu meğer belirtiymiş onlar ağrın olursa kafaya takma yani hatta kendini mutlu bile hisset o zamanlar buraya bende yazıyodum acaba olucak mı adet ağrısı gibi ağrılarım var diye bi kullanıcı keşke benimde ağrılarım olsaydı bi belirtim olsaydı yazmıştı hiç unutmuyorum çok üzülmüştüm onun için. Neyse işte moral bu işin %90ı o yüzden kendinizi yüksek tutun allahın izniyle eğer doğru zamansa olucaktır 🫶🏻
iremree Kivircikkuala bende tüp bebek yaptırdım 5. Gün 5Bb pgt ilk deneme Elhamdurillah tuttu 7. Hafta insAllah seninde tutar benim 2. Gebelik ilkini doğaldı bebeğim vaktinde doğdu fakat sma hastasıydı bizde tüp bebek yaptık sürecim çok uzundu ama sonu güzel oldu seninde insAllah öyle olur 🌸
Annesininmelei Kivircikkuala Merhaba bende ve eşimde sorun yok tüplerim tıkalı olduğu için tüp bebek yaptım. 33 yaşındayım ilk denemede tuttu 19+4 günlük hamileyim
cyuzer Kivircikkuala ben varım kuzum çok yüksek ihtimalle tutar tüplerin kapalıysa. Doktorum öyle demişti. Tüpler tıkalı olduğunda şans daha yüksek demişti
Lina_alya_aras Merhaba canım tüplerin tıkalıysa rahim filmi çektiklerinde açmıyorlarmi @Kivircikkuala bende tüp bebek yaptırdım ama bizde eşimde de bende de hiç Bir problem yoktu biz beklemek istemedik
Lina_alya_aras Kivircikkuala tutar Allah’ın izniyle inşaallah stres yapma tutunmaz diye kendini yıpratma hep tutacak inşaallah diye dua et inşaallah tutar canım benim
Kivircikkuala Lina_alya_aras yüzdelik konuşmadık hep önümüzdeki aya gebeyiz nasip ederse tıbben bi sorun yok dedi 🥰🤲🏻❤️
Kivircikkuala Lina_alya_aras hep öyle yapıyorum çok içten istiyorum ama belirtim hiç yok herkes belirti yazıyor bende yok ama
1haticenurrkk Bence tutarrr 🌺🌺🫶 Bende gün bekliyorum ayın 19’u sonuç günümm 🤭 Yine de kendimizi her şeye hazırlayalım rabbimin elinde ol derse neler olmazz kiii 😍
Lina_alya_aras Kivircikkuala belirti olmaz canım kolay kolay daha inşaallah sımsıkı tutunur minnoşun konuş bebeğinle annene sıkı sıkı tutun de 😍 inşaallah hamileyim diye yazarsın buraya
Gamzecabuk Ogretmen09 tüp bebek ile pozitif sonuç alan birisi olarak. Tutar bence benim de 4aa ve 5. Gün embriyosu idi ❤️şuan 8 haftalık olduk bile. Belirti olarak regli ağrısı gibi ağrılar oluyor. 8 yada 10.gun lekenme oluyor onun dışında bende Bi belirti olmamıştı hatta tutmadı diye stres yapmıştım Kendime