2li tarama testi herkesin.moralini bozan bi test dogruluk payi yuzdelere gore veriyor ve kafa karistiriyor. Ben bunu kafama takmamak icin 2li 3lu 4lu yaptirmamak icin direkt fetal dna testi yaptirdiim.hem dogruluk payi daha yuksek hemde kafami karistirmamis oldum. Durumunuz musaitse maddi anlamda hic uyrasmadan fetal dna yaptirin doktorlarda artik.bu testi oneriyolar