Tutaste_ HilallAmac hiç bişey yapamadım 3hafta grip çektim gittim bı bana vitamin serumu verdi doktor iki buçuk haftaya iylestin hala genzim doluyor ama yapcak bişey yok ilaç içmedim ıhlamur içtim terledim bol bol bı işe yaramadı 😄😄
Tugba220 HilallAmac tek bı kere serum aldım. Bol meyve sebze yedim sıcak şeyler içmeye çalıştım süt gibi.. kemik suyuyla çorba yaptım. bol dinlendim. 1 hafta sürdü böyle gribim
O_bir_anne Şuan bende öyleyim genzim yanıyor gözlerim Hem yanıyor hem ağrıyor şakaklar zonkluyor ama yapacağım hiç bişey yok 😑🤧🤒😷
Byzgcl Bende kızlar şuan 15 haftalik gebeyim bende öyleyim şuan şiddetli baş ağrısı çekiyorum onunla başlayacak sanırım parol içsem nasıl olur birde nane limon
HilallAmac Başım zonkluyor sinüzitlerim dolu burnum tıkalı halim yok portakal sıktık içtim tavuk suyuna çorba bol limonlu full yatış bol su değişen hiç bişey yok perişanım🤢🤢🤧