Yaren3442 Benim son 14 gün artık .. 38+1 oldum her an doğabilir 😊 Hepimiz bebislerimizi sağ salim kucagumiza alalım inşallah 🧿🐣👶🏻
Sermec27 Yaren3442 son adet tarihine göre 49 ama sezaryen olacak biraz riskli durumum 37 de alacak en geç doktor son 28 gün kaldı Allah nasıp ederse 🥰🤲
Zeynooooooo zeynep_c bende de erkek ama asiri bel agrim var sancim cok oluyor ama ne su gelmis ne nişanim geldi ne açikligim var nedeki nst de sanci cikmad ne yapacagimi bilmiyorum acaba suni sancimi istesem diye dusunuyorum
zeynep_c Zeynooooooo benim nişanım geldi 5-6 gün oluyor. 2cm açıklığım da var ama sancı falan yok.. 18 ine kadar gelmezse suni ile başlatılacak