-Enfal- Merhaba hanımlar konya da dogum için hamgi hastane tavsiye edersiniz. Farabi düşünüyordum ama sancı odalarında 4 tane yatak var. Aynı anda 4 hamis agri çekecek bu hic hosuma gitmedi.
muzeyyenkomurkara -Enfal- ben uzun aratırma sonucu özel büyükşehire gidiyorum gitmenizi tavsiye ederim doktorumdan ve ilgi alakasından çok memnunum
muzeyyenkomurkara Cosimaniehaus benim doğumuma daha çok var o zamana yükseleceğini söylemişlerdi şuan 18.500
Cosimaniehaus muzeyyenkomurkara benim de daha çok var da merak ettim teşekkür 🙏🏻 eylül ekşm gibi benimki o zamana 50yi bulsa şaşırmam
Kbr1234 Konya şehir hastanesi çok güzel sancı odası tek kişilik odada pilates topu falanda vardı. Doğumdan sonra tekli odalarida var boş yer varsa oraya alıyorlar
muzeyyenkomurkara Cosimaniehaus yok yok bulmaz benimde eylül ekim büyükşehirde birden o kadar zam yapılmıyor 30 falan olur
Cosimaniehaus muzeyyenkomurkara hadi inşallah 🙏🏻 daha doktor araştırmadım konyada araştırma aşamasındayım.sağlıkla alın kucagınıza🙏🏻
muzeyyenkomurkara Cosimaniehaus düşünürsen ben çok memnun kaldım maddi manevi her konuda yardımcı bi doktor ve muayne ettim hadi git deil sohbette ediyor güzel motive ediyor
Cosimaniehaus muzeyyenkomurkara bi gideyim o zaman benim için o çok önemli. Bi doktor travmam var insani yönü güçlü bir doktor istiyorum. Zaten çok korkuyorum nasıl olacak diye🥲 yazın Ereğliye memleketime gideceğim o zaman Konya da bu sizin gittiğiniz doktora görüneyim. Ereğliden konyaya da nasıl normal doğum olacak o konu da kafamı karıştırıyor. Yolda doğum sancısı çekmek korkutuyor😐
muzeyyenkomurkara Cosimaniehaus benimde hamileliğimin ilk başında doktor tramvam var bende uzun arayış ve öneri sonucu bu doktora başladım 6 haftalıkken şuan 19 çok iyi ilerledik