Devlet hastanesinde bir doktora gittim hamilelik planlıyorum dedim oda reglinin ikinci günü gel dedi bi sonraki ay gittim bi kaç test istedi yaptık bazı değerlerin düşük önce bunları yükseltmemiz gerek dedi bi kaç vitamin ve folik asit verdi birdahaki reglinin ikinci günü gel dedi o zamana kadar kullandım, yine gittim doktor yokmuş başka bi doktora yönlendirdiler gittik testler eksik gene bi sonraki reglinin ikinci günü gel dedi bekledik regl olayım diye bu arada biz bu sürede korunmadık ve ben sürekli erken gebelik testi yapıyorum sonuç negatif çıkıyor son 40 gün regl olmadım strestendir diyorum ya da farklı şeylere bağladım ama benim reglim zaten 30 32 günde bi oluyordu ben iyice ümidi kestim göğüslerimde ve kasıklarımda hafif bi ağrı vardı regl olacağım diye bekliyorum oysaki hamileymişim o sürede ama hiçbir testte pozitif çıkmadı silik çizgi bile çıkmadı bir hafta arayla ikinci bir test yaptım sonuç pozitif bariz belli koyu kırmızı iki çizgi ama ben hala emin olamıyorum belirtiler aynı regl belirtisi gibi sonra özel bir hastaneye gidip test istedik sonuç pozitif ben 5 6 haftalık hamileymişim aslında 22 ekim son adet tarihimdi geç döllenme dediler 1 kasımmış gibi varsaydı doktorumuz belki ilerde gününe yetişir dedi şimdi 28 haftalığım hala 1 kasımdan itibaren varsayıyoruz.
Birinci önerim testlere güvenmeyin.
Tek bir doktorla karar vermeyin.
Gebe olduğunuzdan şüpheleniyorsanız alkol ve sigarayı bırakın ben hamile değilim zaten diye rakının dozunu kaçırdım çokda serhoş oldum hiç dikkat de etmedim o süreçte zaten moralim de çok bozuktu siz moralinizi yüksek tutun vitaminlerinize folik asite başlayın ve zararlı şeylerden korunun.
Allah en kısa sürede sizede nasip eder inşallah.
Tüm anne adaylarının, anne olmak isteyenlerin, ve kendini anne hissedenlerin anneler günü kutlu olsun.