Elif-ada- free1 Regliye kaç gün var benim 5 gün varken 2 çıkmıştı yükselmedi inşallah sizin gönlünüzce olur yükselenler vat ama
Seyma-10 Evet var bi kaç gün sonra tekrarla bak bakim yükseliyormu 5,56 ile öğrendim ben ilk gebeligimi
free1 Daha var adetime haftaya 17 Mayıs uygulamaya göre adet tarihim ama iki gün öne gelebiliyor benim
Sumeyra94 free1 merhaba bende 4 gün önce kan verdim 2 çıktı beta bat 13 Mayıs bakalım adet gecikmesi olursa tekrar test yapacağım
Sumeyra94 free1 İnşallah güzel haberler alırız Başka belirtilerin var mı benim 10 gündür kasık ve bel ağrım var çok fazla
Sumeyra94 Elif-ada- 5 gün vardı yaptırdığımda 13 Mayıs adet tarihim yani yarın çok fazla bel ve kaşık ağrım var 10 gündür bakalım