Yasemincee26 çok teşekkür ederim , evet genetik test verdik eşimde ve bende kromozamsal sıkıntı çıkmadı, pıhtılaşma testinde iki genimde biri homojen,diğeri heterozigot olmak üzere sonuç çıktı, ama bir şeye baglayamadilar sadece , gelisim geriligi vardı, ve dogumdan iki ay sonra benim mide sandığım ama safra olan ağrılarım arttı ve ameliyat geçirdim, kolestaz da geçirmiş olabilecegimden suphelendiler vs vs … benim için dua edin lütfen, bir bebegim benden çok uzakta centte , bu yavrumu alabileyim kucağıma amin