Hasadser benimki başlı başına sıkıntı canım yaa genetik bozukluğu var genden taşıdığım pıhtılaşma var bünye gebelik istemiyo 2 inci hamileliğim de eşi patladı iç kanama geçirdim 3 cü gebeliğimde preklamsi oldum bunda da daha küçükken başladı tansiyon ama senin sıkıntılatın herkesle bir olacak deil dua et Rabbim isterse yaşamasına izin veriyor 3 çocuğumda şimdi sağlıklı şükür