Herkes suyu az içtiğin için yazmış kızlar ben 3-4 litre su içiyorum yarım saate bir tualete giriyorum geçen gün tahlilde idrarda kanama ve aşırı enfeksiyon çıktı. Yani idrarin rengi sadece az su içmekten değil herhangi bir enfeksiyon ve kanama belirtisi de olabiliyor . Burda yapılması gereken şey doktora başvurup tahlil yaptırmak onun sonucunda ilerlemek . Ben hala suyu güzel içmeme rağmen idrar rengim açık kahverengi veya az demli çay renginde . Çünkü idrarimda kanama ve enfeksiyon var . Bu arada 21 haftalık gebeyim